# 16/2022 Zaključena

Podnesena: 2022-01-27 00:23:42
Podnio:
Tekst prijave: Pitanje za Turističku: Odgovornost prema životnoj sredini? -Broj prijavljenih gostiju x 2 papira po gostu? -I količina potrošenog tonera za 1 godinu? -količina mastila za pečate? -brzina štampanja (vrijeme potrebno za load prve strane i vrijeme potrebno za kopiju)? Predlažem se prijave izdaju elektronski i da se njihova validnost provjerava elektronskim putem (npr na sajtu preko broja pasoša, da ne gubite vrijeme slanjem na email i kolekcijom emailova). Tako ćete uštedjeti na papiru, toneru, potrebi za štampačem uopšte, na pečatima i mastilu za iste, kao i na vremenu i struji koji odu na štampanje.
Način obavještenja: Nije navedeno
Opis adrese: Nije navedeno

Turistička Organizacija Kotor

Lista odgovora

2022-01-28 09:09:03

Poštovani,

Vaša prijava je proslijeđena nadležnoj službi.

Vaš Sistem 48

2022-01-31 10:03:45
Poštovani/a, 
 
Podržavajući odgovornost prema životnoj sredini kao i prijedloge koji se tiču ekonomičnosti poslovanja te same brzine u radu, smatramo da smo u uslovima u kojima živimo i radimo, u sistemu koji postoji u CG u odnosu na sve navedeno dali svoj maksimum da na što bolji i efikasniji način prilagodimo naše poslovanje te gostima tj. stanodavcima maksimalo prvo pomognemo a ona i olakšamo samo poslovanje.
Elektronski sistem tako i provjera podataka su dio naših dugogodišnjih inicijativa i zalaganja   ( od 2018/19), koji se treba regulisati na državnom nivou, da bi prvenstveno funkcionisao. 
Optimistična su obećanja nadležnih da se to desi možda već i za dolazeću sezonu.
Takodje napominjem, da smo raspoloženi za neposredan sastanak u našim poslovnim jedinicama, ukoliko želite da detaljnije pričamo na ovu temu.
 
S poštovanjem, 
TO Kotor