# 139/2019 Zaključena

Podnesena: 2019-07-24 00:00:00
Podnio: Ana-Marija Lokić
Tekst prijave: Pitanje za: Sekretarijat za preduzetništvo, komunalne poslove i saobraćaj Poštovani, Obraćam vam se kao sekretarijatu koji ima ingenrencije nad komunalnim poslovima i d.o.o. Komunalno Kotor. Gospoda iz d.o.o. Komunalnog Kotor ne postupaju po prijavama koje sam podnosila putem sistema 48 i telefonskim putem već imaju politiku poslovanja da moraju od vašeg sekretarijata dobiti pisani nalog ili od direkcije ili od komunalne inspekcije pisani nalog da bi radili svoj posao. Prvo možete li im reci da smo u 21 vijeku i da nalozi, golubovi pismonoše i papiri mogu da se zamjene elektronskim stvarima pa se i građani koji im redovno plaćaju račune za odvoz smeća trebaju ispoštovati i čuti. Elem, molim vas da ukažete i date radni nalog Komunalnom d.o.o. Kotor (a po inicjativi građana) da: - očiste fontanu kod Dojmija (jer je ista zastiđe od turista). - da posade više cvijeća po zelenim površinama po gradu - da redovno odvoze smeće u Dobroti i kod starog grada, znate sezona je, pa je priliv smeća 3 puta veći. Hvala !
Način obavještenja: email
Opis adrese: Dobrota

Direkcija za Uređenje i Izgradnju Kotora

Lista odgovora

2019-07-25 08:48:36

Poštovani,

Vaša prijava je proslijeđena nadležnoj službi na dalje postupanje.

S poštovanjem,

Sistem 48

2019-07-30 11:20:37

Odgovor:

2019-08-07 09:16:36

Slike: