# 295/2021 Zaključena

Podnesena: 2021-08-27 08:09:38
Podnio:
Tekst prijave: Dali ima nacina da se nekako stane na put samovolji autobuskog prevoznika Blu line koji navodno odrzavaju prigradske linije jer ovo sto oni rade da nas ima kao sto nas nema nebi jednoga dana vise saobracali po kotorskim ulicama.Kasnjenje je najmanji problem jer je guzva i tu se nemoze nista zamjerit ali da prekrajaju linije kako im se oce da preskacu polazke kako ih je volja da se na brojeve tel koji su dostupni nejavljaju ili i kad se jeve toliko su drski i nekulturni da prevazilazi svaku mjeru.Takodje necijom samovoljom djete koje ide u skolu od Stasija do doma zdravlja placa kartu 1e a istim busom putnicka karta iznosi 0.70e Ima li iko da se pozabavi ovim pitanjem i kome da se covjek obrati??
Način obavještenja: Nije navedeno
Opis adrese: Nije navedeno

Sekretarijat za razvoj preduzetništva, komunalne poslove i saobraćaj

Lista odgovora

2021-08-27 08:16:01

Poštovani,

Vaša prijava je proslijeđena nadležnoj službi.

Vaš Sistem 48

2022-02-07 13:25:29

Poštovani,

Vezano za prijavu broj 295/2021, a koja se odnosi na problem odvijanja
prevoza od strane prevoznika Blue Line-a dajemo sledeći odgovor:

Kontrola načina odvijanja, poštovanja reda vožnje, prodaja karata u
sistemu javnog gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji
opštine Kotor je u nadležnosti Službe za inspekcijske poslove Opštine Kotor.

Srdačan pozdrav,

Andrea Vukšić